GY. I. K.

Gyakran ismételt kérdések

Online bankkártyás fizetéssel hogyan tudok fizetni ?
Amennyiben online bankkártyás fizetést választottál, első körben a terméket/termékeket amelyeket meg szeretnél vásárolni, helyezd kosárba.
Ezt követően a pénztár oldalon az Elérhetőségeknél add meg az adatokat: E-mail cím (pontos e-mail címet adj meg, amelyet napi szinten megtekintesz). Miért ? Erre az e-mail címre fogjuk elküldeni számodra a bankkártyás fizetéshez szükséges linket!
A további adatokat szükséges még megadni az elérhetőségeknél: Vezetéknév, keresztnév és telefonszám. Ezt követően kattints tovább a szállítási módokhoz.

Válaszd ki a számodra megfelelő szállítási opciót és kattints tovább a fizetési módokhoz. A fizetési módoknál válaszd ki az Online bankkártyás fizetési opciót, majd kattints tovább az összegzéshez. Nézd át az adatokat, amennyiben minden helyes és rendben találtál, a Megrendelem gombra kattintva sikeresen le tudod adni rendelésed.

E-mailben értesíteni fogunk téged, hogy rendelésed sikeresen leadtad. A levélben is tájékoztatunk téged, hogy amennyiben az online bankkártyás fizetési módot választottad, akkor a rendelésedet elsőnek le ellenőrizzük. Amennyiben minden rendelkezésre áll, egy második e-mailben küldünk neked egy linket, amelyre rákattintva a rendelésed ki tudod fizetni.
Mennyi a termékek minimális rendelési mennyisége?
Méteráru esetén minimum 1 métert szükséges rendelned.
Hogyan mérjem le azt, hogy mekkora anyagra van szükségem?
Olvasd el Méretvételezés aloldalunkon található tanácsainkat a megfelelő méret kiválasztásához.
Hogyan regisztráljak?
A menüsor jobb felső sarkában van egy Regisztráció nevű menüpont. Amint kitöltöd az itt kért adatokat, elfogadod az Általános szerződési feltételeket és rányomsz a Regisztráció gombra máris a saját Felhasználói fiókodban találod magad. A sikeres regisztrációról e-mailben is értesítünk.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Ha rákattintasz a menüsor jobb felső sarkában szereplő Belépés menüpontra, a belépési felület alatt találsz egy Elfelejtett jelszó nevű pontot, ezen belül adhatod meg e-mailcímedet, melyre kiküldünk egy új jelszót számodra.
A webáruház mellett rendelkeztek hagyományos üzlettel is?

Nem, a Csipke Csodái - Exkluzív Méteráru és Rövidáru bolt csak webshopként üzemel, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelt termékeket, telephelyünkön előre egyeztetett időpontban megteheted.

E-mailcím: info@csipkecsodai.hu

Cím: 4812 Nagyvarsány, Kossuth utca 4.

Honnan tudom, hogy a megrendelésemet sikeresen megkaptátok?

A megrendelés elküldése után kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt a rendelésed adataival. Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt és nincs a kéretlen levelek (Spam) mappában sem, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen:

E-mailcím: info@csipkecsodai.hu

Előfordulhat, hogy feldolgozás során a textilben hibát találunk. Amennyiben a rendelésedben kért mennyiséget csak részben tudjuk a rendelkezésedre bocsátani, keresni fogunk egyeztetés céljából.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban a Korábbi rendelések menüpont alatt találod a rendeléseid adatait, és az egyes rendeléseknél a Megnézem gombra kattintva láthatod a rendelés állapotát. A rendelésed állapotváltozásairól e-mailben is értesítünk.
Elfelejtettem valamit kosárba rakni. Most mit tegyek?
Ismételd meg a megrendelést a hiányzó termékekkel és küldj nekünk egy e-mailt (info@csipkecsodai.hu), és add meg mindkét megrendelésed azonosítószámát. Mi egyeztetjük rendeléseid tartalmát és leszámítjuk a dupla postaköltséget. Ezután egy új számlát küldünk neked a javított adatokkal és az összes megrendelt termékkel.
Mennyi időn belül küldik el a megrendelt termékeket?
A termékeket, amennyiben raktáron státuszban vannak, 1-2 munkanapon belül, amennyiben központi raktáron státuszban vannak 3-5 munkanapon belül adjuk át szerződött futárszolgálatunknak. A külföldi raktáron lévő termékek kiszállítási határideje 10-20 munkanap. Amennyiben fizetési módnak a Banki átutalást választottad, a szállítási határidő változhat az átutalás időtartamának függvényében!
Miért fordul elő, hogy az anyag színárnyalata nem egyezik?

Habár a termékfotók elkészítésénél maximálisan odafigyelünk arra, hogy a kép visszaadja a pontos színárnyalatot, az eltérő eszközök képernyőbeállításai miatt lehetnek eltérések. Amennyiben van rá lehetőséged, tekintsd meg a termékképeket több kijelzőn is, de minket is felkereshetsz ezzel kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:

E-mailcím: info@csipkecsodai.hu

Hogyan oszthatom meg veletek a véleményemet?
A vélemény írásához meg kell keresned azt a terméket, amelyiket értékelni szeretnéd, és a termék oldalát megnyitva, lefelé görgetve találsz majd egy Leírás, egy Paraméterek és egy Vélemények fület. A Vélemények fülre kattintva láthatod más vásárlók hozzászólásait, az Értékelem a terméket gombra kattintva pedig megadhatod nevedet, véleményedet, és egy értékelést is adhatsz a terméknek egy 5 pontos skála segítségével. Ezután az Elküldöm a véleményem gombra kell kattintanod, hogy megkapjuk értékelésedet.